نوشته شده توسط : علی

انواع گیرنده دیجیتال android و ios رسید تا همه افراد با همه انواع گوشی و تبلت بتوانند همواره به برنامه های تلویزیونی دسترسی داشته باشند.

شما احتیاج به هیچ گونه اتصال دانگل یا آنتن به گوشی خود ندارید.  بزرگترین مزیت این دستگاه سازگاری با انواع سیستم عامل ها از جمله اندروید و iOS و ویندوز و مک می باشد. اگر می خواهید به راحتی با امکان وای فای و بدون نیاز به اینترنتی از دیدن شبکه های تلوزیونی لذت ببرید گیرنده دیجیتال موبایل  Tivizen Mobi TV به شما این امکان را خواهد داد.

هیچ محدودیتی در نوع سیستم عامل گوشی شما وجود ندارد فقط کافی است به شبکه وای فای بتواند وصل گردد.
بعد از اتصال این را در نظر داشته باشید که ممکن است گوشی یا تبلت با سیستم عامل اندروید شما منوی انگلیسی داشته باشد و در اینصورت با منوی فارسی دستگاه را موبایل شناسایی نخواهد کرد.










http://imageserver.ir/35883/more.jpg



گیرنده دیجیتال موبایل Pad TV دستگاه دیجیتالی بسیار کوچک در ابعاد فلش مموری و با قابلیت گیرندگی بالا برای تماشای تلویزیون طراحی شده است، قابلیت اتصال به گوشی های موبایل اندروید را دارد و پخش شبکه های تلویزیون را بر روی موبایل و یا تبلت شما امکانپذیر می سازد.

با این گیرنده امکان تماشای زنده برنامه های تلویزیونی با کیفیت HD کاملا رایگان و بدون نیاز به اتصال اینترنتی فراهم آمده است.

ابعاد کوچک Pad TV یک امتیاز محسوب می گردد که منجر به سهولت حمل آن شده است.همچنین یک آنتن اضافه بسیار قوی نیز همراه خود دارد.

امکان ضبط و پخش برنامه های تلویزیونی مورد علاقه شما از دیگر قابلیت های گیرنده دیجیتال موبایل Pad TV بشمار می رود.

برای استفاده از این گیرنده دیجیتال نیاز به یک دستگاه با سیستم عامل اندروید دارای پردازنده دو هسته ای با سرعت 1 گیگاهرتز یا بالاتر خواهیم داشت
















http://imageserver.ir/35883/more.jpg



 




:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 ارديبهشت 1395 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد